26 Nisan 2018 Perşembe

Just Canada ve Cem Turetken

Size beraber başvuru yaptığımız arkadaşlarımın da hikayesini anlatmak istiyorum. 2014 Ağustos ayında başvuru yapan ve ayni zamanda evli olan arkadaşlarım aylarca başvuru sonucunu bekledi. Yine 8 ay gibi bir sürede biter denilen başvuru bir türlü sonuçlanmadı.

Bu sürede Kanada basvurulari değişti ve express Entry sistemine gecildigini dosyalarin incelenmesinin uzadigini soylediler. Bu şekilde süreçleri devam ederse yıllarca sürebileceğini fakat isterlerse bir miktar para daha odeyerek express entry'ye geçiş yapabileceklerini söylediler. Arkadaslarimin cani sıkıldı elbette ve duruma itiraz ettiler böylece ücretsiz bir şekilde express entry'ye dahil edildiler. Tabi tamamen kayıtsız, herşey sözle, gerçekten ortada bir basvuru oldu mum orasi belli degil.

Zaten express entry'nin 1 sene süresi var,  sonrasında yeniden  basvurmazsan hiçbir şey olmuyor. Olmayan başvuru da böylece dertsiz bir şekilde son buluyor. Geride arkadaşlarımın kaybolan umutları, emekleri ve tabi ki paralari..

22 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. https://www.canada.ca/en/immigration-refugees-citizenship/services/immigration-citizenship-representative/file-complaint-against-representative.html

    Yukarıda bulunan bağlantıdan elinizdeki e-posta, sözleşme, ödeme yaptığınıza dair dekont vs. belgelerle şikayet edebilirsiniz. Ben şikayet ettim ön inceleme yaptılar şu anda detaylı bir şekilde inceliyorlar durumu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de sikayet ettim, ama süreç çok uzun, 1 sene oldu hala inceleme devam ediyor.

      Sil
    2. merhaba bende bu hafta gerekli şikayette bulundum
      peki Bizim TC Konsolosluğu ne yapıyor acaba bu konuda
      sanırım sadece maaşlarını alıp bir kenara oturuyorlar

      Sil
  3. Merhabalar,

    Ben de ilgili makamlardan dilekçemi gönderdim şuanda cevap bekliyorum.

    2013 yılında başvurum için bir göçmenlik firması ile irtibata geçtim ve göçmenlik başvurusu yaptım ve 17 Eylül 2014 yılında ekteki evraklar ev adresime posta ile ulaştı.

    Bu tarihten itibaren başvuru süreci ile alakalı herhangi bir geri dönüş almam mümkün olmadı. Göçmenlik firması ile görüştügumde başvuru inceleme sürecinin 46 ay olduğunu söylemişlerdi. Şuanda 46 ay dolmuş görünüyor. 2016 senesinden beri firmadan hiçbir şekilde cevap alamıyorum. Geçen hafta telefonla canada'daki telefonları aradım fakat yine hiçbir şekilde cevap alamadım. Türkiye'den hakkımı aramam konusunda yapabileceğim birşey varsa ve bilen paylaşırsa ve benimle iletişime geçebilirse çok sevinirim. yusufdilbaz@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. merhaba
    bizi dolandırdılar ve yukarıda belirttiğiniz Ahmet Ak ve Kenan Öztürk aracılığı ile
    ben şimdi Kanada da yetkili bir birime ulaştım ve sahte Kenan Öztürkten şikayetçi oldum ama sanırım nafile
    isterseniz aramızdan birini seçelim ve Kanada'ya gönderelim bu adamları bulsun diyeceğim ama tabiki nereden bulabiliriz
    en iyisi internet sitelerini hacklemek olacak sanırım

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. merhaba arkadaşlar
    Avukat ile hareket etmek için biraraya gelmemiz lazım. lütfen bana ulaşabilir misiniz?
    muratozlu34@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. https://www.canadacareer.org
    https://www.linkedin.com/in/ismail-can-demir/
    https://www.canadavisaoffice.org
    Dolandırıcıların son kullandıkları isimler Ismail Can Demir,Merve Yıldırım,Emrah Aydin Tekin ve Bayan Merry bu sitelere dikkat bu kişilere dikkat..Aynen 2950 CAD talep edildi ben onlara Ankara konsoloslugundan başvuracagımı söyledigimde hayır biz paramızı iateriz dediler ve o zaman çalışamayız dediler...Büyük dolandırıcılık şebekesi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canadianvisa.org olcak o yanlis yazmisiniz hepsi isimlerin birbirine benziyor karismasin. filiz diye bir bayan ariyor sonrada skype da bir kel kafali gozluklu adam ile gorusturuyor 50 55 yaslarinda masasinda kanada bayragi var hatta 4000 dolar istiyor is ve vize garantisi veriyor.

      Sil
  8. selamlar yukarda yazılanlar gibi biz de dolandırıldık, son görüşmemde kendisine hakkınızda çok olumsuz yazılar var dedim, onları ciddiye almayın art niyetli insanlar dediler. yüzüme güle güle bizi de dolandırdı cem türetken, avukata gitmeyi düşünüyorum, eyvallah bizim başımıza geldi en azından bundan sonra kimse dolandırılmasın bu herif hem ülkeye giremesin hem de orada ticari hiç bir girişimde bulunamasın.

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. merhaba Cem Türetken hakkında Kanada Göçmen Bürosu tarafından işlem yapıldı ancak Türkiye de henüz bir hukuki işlem malesef yapılamadı

    YanıtlaSil
  13. Merhaba

    Cem Türetken hakkında kanada göçmenlik idaresince açılan soruşturma sonuçlanmış, lisansı iptal edilmiş ve para cezasına çarptırılmış ve soruşturma sonucu public olarak yayınlanmış.Buradan erişilebilir:

    https://iccrc-crcic.ca/…spensions-and-restrictions/

    Lakin bizlerin mağduriyetini gidermiyor bu durum. Kaybettiğimiz parayı geri alma şansımız az da olsa, bu dolandırıcının Türkiye mahkemelerinden mahkumiyet almasını sağlamalıyız.

    Bu yönde bir girişimi olan var mı? Toplu olarak bir şey yapılabilir mi?
    bu adamın organize suç/dolandırıcılık vb bir hüküm almasını nasıl sağlarız?
    e-mail'im: cemturetkenmagduru@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. tuketici mahkemesine gidin sozlesmeniz ile tuketici mahkemesi iade ettiriyor. hizmet alamadim diyin. hizmet vermedigi icin hic bir firma ya da sahis dolandirici sayilmiyor dunyanin hic bir ulkesinde. Ben cok arastirdim. Iade yolu sadece tuketici mahkemesi.

    YanıtlaSil
  15. Bu cibiliyetsizi cok alakasiz bir yerde buldum, bu postun altina yazin belki yardimim dokunur

    YanıtlaSil
  16. Yanıtlar
    1. Mailinizi yazarsaniz oradan anlatayım hocam

      Sil