27 Mart 2018 Salı

Just Canada

Bu bloğu açma sebebin benim gibi mağdur olan insanlarla iletişime geçmek ve bu firmayı kuran ve adi Kanada gocmenlik resmi sitesinde  listede bulunduğu için güvendiğim Cem Devrim Turetken isimli şahsın yeni bir şirket kurup insanları kandırmaya devam etmesinden kaynaklidir.

Bu adamı ve şirketini tanimayan  ve güven verici konuşmalarını dinleyen kişiler belki bu yazıyı okuyup "başvurusu onaylanmadı, o yüzden böyle bir blog açmış" diye düşünebilir keşke öyle olsaydı verdiğim paralar, harcadığım zaman ve umutlarim  bu şekilde boşa gitmezdi o zaman. Be  sadece insanlari uyarmak beni  dustugu  duruma dusmemelerini saglamak istiyorum. Secim sizin. Suan bu firma kapali sitelerindeki telefon numaralarina ulasilmiyor ve asam Kanada Toronto'da AGC Immigrationcon adında yeni firma açmış.

Justcanada ile 2014 Eylül ayında Quebec skilled worked programına başvurdum. Apar topar IELTS sınavına girdim, YKB Plazada bulunan ofisleri ve ofis çalışanı oldukça güven vermişti o zamanlar. 8 ay icinde sonuclanir denilmisti. Halbuki suana kadar basvurumun yapildigina dair kanit bile sunamadilar bana.

Sonrasında 2014 yılı başvurularının  kapandığını gordum Kanada resmi sitesinden ve bunu onlara sorduğumda  Cem Turetken'in kontenjanı olduğu için hala başvuru alabildiğini söylediler. Keşke inznmasaydim ama o kadar çok istiyordum ki vatandaşlık almayı inandım.

14 yorum:

  1. https://www.canada.ca/en/immigration-refugees-citizenship/services/immigration-citizenship-representative/file-complaint-against-representative.html

    Yukarıda bulunan bağlantıdan elinizdeki e-posta, sözleşme, ödeme yaptığınıza dair dekont vs. belgelerle şikayet edebilirsiniz. Ben şikayet ettim ön inceleme yaptılar şu anda detaylı bir şekilde inceliyorlar durumu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet arkadaslar bende magdurlardanim benide 4 yil oyaladi ve 2500 dollar aldilar ve bidaha yuzyuze gurusmedik suan nerde bilmiyorum

      Sil
  2. Aynı olay benimde başıma geldi.bende bu cem türetkene 3 bin dolar kaptırdım.Allah onun belasını versin.umut tüccarı bir dolandırıcı dır.

    YanıtlaSil
  3. şimdi kendisine başka isimler buldu.
    ahmet ak işveren olarak Linkedin de iş ilanı yayınlıyor sizde başvuruyorsunuz sonra bir dizi nitelikli dolandırıcılık metodları ile buna Kanada'lı Emma adından bir kadını da alet ederek sizinle skype görüşmesi yapıyorlar sonra size bir kişilik testi göndererek sürece devam ediyorlar sonra iş teklifi gönderiyorlar
    10.000 dolar net maaş
    1 yıllık kira
    araba,
    sağlık sigortası
    ilk geliş için uçak biletleri
    sonra sizi kenan öztürk'e paslıyor daimi oturum almanız için
    kenan size harika bir şekilde yaklaşıyor ve sonra parayı alıp toz oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. aynı olay benim başıma geldi birebir. Bununla ilgili bir adım atma sansımız var mı?

      Sil
    3. merhaba
      lütfen acil olarak avukat ile beraber dava açmamız gerekiyor. Bir araya gelmemiz gerekiyor bana ulaşabilir misiniz?
      muratozlu34@gmail.com

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. cem kanadaya kaçtı Yanında çalışan sinem diye bir karı vardi.sinem kocayi bosayip cem ile evlendi.Bende dolandirildim 1050 usd giden gitti.Yapacak birşey yok herkeze çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  7. Aynı şekilde ben de dolandırıldım, peki bir sonuç aldınız mı? ne yapmamı önerirsiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gecmis olsun hicbir sonuc alinmiyor. zaten odeme sirkete yapilmis kanada daki kimsenin umurunda degil. kanada da dava acin dediler bana kanada da dava acmak onbinlerce dolar ayrica kazansan bile ne olcak dedi bana avukat.

      Sil
  8. Discipline DecisionsMember:Cem Turetken, R508954Company Name/Location:ACG Immigration and Recruitment Services Inc., Toronto, ONFinding:Failed to do the work he was retained to perform, made misrepresentations to clients about the immigration process, and/or failed to communicate as necessary with clients.Sanction:Revocation; Effective: 30-Apr-19 – IndefiniteCosts:$15,896.27Fine: S$20,000.00

    YanıtlaSil
  9. Merhaba

    Cem Türetken hakkında kanada göçmenlik idaresince açılan soruşturma sonuçlanmış, lisansı iptal edilmiş ve para cezasına çarptırılmış ve soruşturma sonucu public olarak yayınlanmış.Buradan erişilebilir:

    https://iccrc-crcic.ca/…spensions-and-restrictions/

    Lakin bizlerin mağduriyetini gidermiyor bu durum. Kaybettiğimiz parayı geri alma şansımız az da olsa, bu dolandırıcının Türkiye mahkemelerinden mahkumiyet almasını sağlamalıyız.

    Bu yönde bir girişimi olan var mı? Toplu olarak bir şey yapılabilir mi?
    bu adamın organize suç/dolandırıcılık vb bir hüküm almasını nasıl sağlarız?
    e-mail'im: cemturetkenmagduru@gmail.com

    YanıtlaSil